Richard Branson nie tylko na okładce Bloomberg Businessweek Polska

150x110

Richard Branson jest jednym z bohaterów bieżącego numeru dwutygodnika "Bloomberg Businessweek Polska". Biznesowy guru i założyciel światowego giganta Virgin nie tylko trafił na okładkę polskiej edycji tego najbardziej wpływowego magazynu świata, ale też radzi czytelnikom, co mogą, a czego nie powinni robić dla dobra swojej firmy.

Niewykluczone, że więcej tajemnic i swojego biznesowego know-how Branson odkryje już wiosną przed uczestnikami jednego z pierwszych kongresów "Bloomberg Businessweek Polska". Wydawca magazynu, Platforma Mediowa Point Group, zaprosiła założyciela Virgin Group do udziału w spotkaniu inaugurującym cykl konferencji gospodarczych organizowanych pod auspicjami BBWP.

Biznes musi pobudzać chęć zaangażowania się, sprawiać przyjemność, ciągle niepokoić i dawać impuls twórczym instynktom – tak brzmi jedna z dewiz, którymi kieruje się Richard Branson. Podobne cele przyświecają wydawcy i redakcji "Bloomberg Businessweek Polska". Pod patronatem BBWP od przyszłego roku ma być organizowany cykl konferencji, które właśnie mają inspirować polski biznes.

Dajcie z sobą zrobić wszystko – dla marki – radzi Branson na łamach "Bloomberg Businessweek Polska". I dodaje: nigdy nie byłem dobry w odmawianiu, zwłaszcza gdy chodziło o wsparcie dla moich firm – nawet jeśli ryzykowałem życiem. W mniej niebezpiecznych kwestiach Branson ma również wiele ciekawego do powiedzenia. Poleca m.in. z kim, kiedy i jak pozować do biznesowej fotografii oraz radzi, czy warto w imię firmy dać sobie ogolić nogi.

Richard Branson jest w świecie biznesu postacią absolutnie wyjątkową. Mając 16 lat postanowił rzucić szkołę i zająć się biznesem. Od początku stawiał przed sobą bardzo wymagające, pozornie niemożliwe do zrealizowania cele. Nigdy nie wątpił w możliwość ich zrealizowania. Dziś jest jednym z najbardziej wpływowych biznesmenów na świecie, a jego firma – Virgin Group – jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zarazem niekonwencjonalnych marek na świecie.

Swoje przedsięwzięcia Branson opiera przede wszystkim na rzetelnym przepływie informacji, partnerskich relacjach wśród pracowników i nowatorskich pomysłach. Sukces budował m.in. wydając młodzieżową gazetę, kierując wytwórnią muzyczną, firmą transportową, liniami lotniczymi i produkując wino. Obecnie Virgin Group skupia w sobie ponad 400 różnych firm. On sam słynie z nieszablonowych pomysłów i przewrotnych konstatacji. Podsumowując zmiany wprowadzone w liniach lotniczych Virgin podkreślał, że z kasynem i łóżkami na pokładzie samolotów, nasi pasażerowie będą mieli co najmniej dwie okazje, by szczęście uśmiechnęło się do nich podczas lotu.

Rady Richarda Bransona nie tylko dla ludzi biznesu - w aktualnym wydaniu „Bloomberg Businessweek Polska”. Cena „BBWP” wynosi 8 zł. Na stronie www.rejestracja.bbwp.pl do końca roku można zamawiać spersonalizowane wydanie magazynu.

„Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Pismo początkowo będzie się ukazywało jako dwutygodnik, docelowo ma być tygodnikiem. Wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu „Businessweek” przez Bloomberg w 2009 roku. Redaktorem naczelnym „Bloomberg Businessweek Polska” jest Michał Kobosko. „Bloomberg Businessweek Polska” ma swoje profile w serwisach społecznościowych Facebook i LinkedIn.